British Airways gaat de samenwerking aan met het luxueuze lifestylemerk, The White Company. De Britse retailer zal beddengoed en een faciliteitenkit voorzien als onderdeel van het 400 miljoen Britse ponden investeringsplan van de luchtvaartmaatschappij. De focus van dat investeringsplan ligt op uitmuntendheid in de premium cabines en op meer keuze en kwaliteit voor alle klanten.
Het is onze passie om ervoor te zorgen dat al onze klanten de beste nachtrust hebben. Ik ben dan ook oprecht opgetogen om samen te werken met British Airways aan ‘sleep well in the sky’. Ik hoop dat jullie even enthousiast zijn over het resultaat als wij.
Chrissie Rucker MBE, oprichter van The White Company
Het nieuwe beddengoed van The White Company zal gradueel worden verspreid over de lange afstandroutes van British Airways.
Onze investering in Club World is gestart en onze eerste stap is ervoor zorgen dat onze klanten nog beter slapen tijdens hun vlucht. Samenwerken met The White Company, een ander typisch Brits merk dat gekend staat voor kwaliteit en stijl, is een eerste stap in een miljoeneninvestering voor onze premium klanten.
Alex Cruz, voorzitter en CEO British Airways