Caudalie, het Franse beautymerk, brengt een nieuwe, beperkte editie van haar schoonheidselixir op de markt.
Om het 20-jarig bestaan van het product te vieren, krijgt het schoonheidselixir van Caudalie een nieuwe look met een gouden afbeelding van de wijnstok.
Tijdloze en unieke formule
De Eau de Beauté van Caudalie mag dan wel geïnspireerd zijn door het bijzondere wondermiddel van de koningin van Hongarije, wier stralende teint het hoofd van de koning van Polen helemaal op hol zou hebben gebracht, vanaf 1997 was het wel te verkrijgen in een moderne formule. Zonder parabenen of synthetisch parfum, gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten.
Een visionaire formule eind jaren 90, lang vóór de cosmetica een voorliefde kreeg voor ingrediënten afkomstig uit planten.Vanaf de eerste verstuiving komen de sacrale en regenererende noten vrij van benzoë en mirre, extracten van verzachtende oranjebloesem, druiven en rozen voor een stralende teint, essentiële olie van rozemarijn, bekend om zijn adstringerende eigenschappen en de stimulerende essences van melisse en munt.
De Britse actrice en topmodel Rosie Huntington-Whiteley is het uithangbord van de nieuwe campagne.
Het Schoonheidselixir ‘20 jaar’ in beperkte editie wordt vanaf augustus 2017 exclusief verkocht op de website van Caudali en daarna vanaf oktober 2017 in de diverse Caudalie verkooppunten.
Foto’s: © Caudalie