De Bijenkorf lanceert Eau de mama voor Moederdag

Eau de mama

Voor Moederdag lanceert deBijenkorf.be de parfum ‘Eau de Mama’, een ode aan mama. De geur is zo veelzijdig als een moeder: krachtig, warm, puur en elegant. Tot en met 12 mei is ‘Eau de Mama’ verkrijgbaar op online. De opbrengst van het parfum gaat naar Pink Ribbon. In iedere verpakking zit bovendien een klein extraatje: een kaartje met bloemzaadjes dat enkel aandacht, liefde en een beetje water vraagt om er binnen de kortste keren iets moois te laten uitgroeien.

Zoetgeurende vanille voert de boventoon in deze oriëntaalse gourmandgeur. De toevoeging van tonkabonen en amandel maakt ‘Eau de Mama’ onweerstaanbaar, terwijl bloemnoten als osmanthus, heliotroop, jasmijn en tuberoos een fris en tegelijk weelderig accent geven.

Prijs: Eau de Mama (50 ml) – €39,95

Website de Bijenkorf

Foto: © deBijenkorf.be

Vorig artikelJoined by Love, de Pandora-collectie voor Moederdag 2019
Volgend artikelZalando zomercampagne 2019
Redactie
Inspiratieplatform over de wereld van fashion (mode): trends, tips en nieuws over kleding, schoenen, cosmetica, accessoires, lifestyle, hotspots en meer.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in