evian® lanceert zevende editie van de Live Young campagne

evian

Voor de zevende editie van de Live Young campagne blaast evian® leven in een reusachtige wereld gezien door de ogen van een baby.

Elk jaar hernieuwt evian® de belofte ‘Live Young’ met de iconische babycampagnes.  Popelend om ons heruit te vinden, verkennen we dit jaar een gigantische wereld door de ogen van een baby, een unieke campagne die de consument vast en zeker zal smaken.

Patricia Olivia, directrice van evian®.

Oversize

De campagne ‘Oversize’ nodigt je uit om de wereld op een compleet andere manier te ontdekken. Op het beeldmateriaal van deze campagne pronken enkele influencers en ambassadeurs die zich plots in het lichaam van een baby bevinden na het openen van een fles evian® mineraalwater. Maria Sharapova, Stan Wawrinka, Lucas Pouille, Madison Kyes en Lydia Ko zijn de boegbeelden van deze campagne.  Ze illustreren allemaal het belang van hydratatie en van sport als essentiële factoren in een gezond en evenwichtig leven. Alle zes maken ze ook deel uit van een digitale campagne waarbij ze zichzelf levensgroot geprojecteerd zien als baby na het openen van een fles evian® minteraalwater.

Evian Oversize Maria Sharapova

Creatieve samenwerking met streetwear brand Rad.co

evian®  sloeg deze keer ook de handen in elkaar met streetwear brand RAD.co om een exclusieve collectie te creëren: de XL-kledij evian®  x RAD.

Partner worden met een wereldmerk zoals evian®  is een geweldige kans voor ons om streetwear te herdefiniëren én om te evolueren in ons eigen creatieve universum. Oversize is tegenwoordig een echte trend en dat is ook de reden waarom we besloten om het concept door te drukken met échte oversized details – zo kan iedereen zich in het lichaam van een baby plaatsen. Het resultaat is zowel classy als fun.

David Smadja, artistic director en co-oprichter van RAD.co

Bekijk de collectie

 

Belgische markt

In België vind je de nieuwste campagne terug op de aangepaste verpakking van evian® flessen én in het straatbeeld. Sinds mei 2017 hangen er posters in de voornaamste Belgische stations en vanaf  juni tot eind juli 2017 kun je posters bewonderen op verschillende plekken in België. Ten slotte zal de campagne ook worden ondersteund door activaties in winkels en op sociale netwerken.

 

Website evian

 

Vorig artikelHedgren, veelzijdige tassen voor een veeleisende generatie Y
Volgend artikelFever-Tree lanceert de Pink Aromatic Tonic
Inspiratieplatform over de wereld van fashion (mode): trends, tips en nieuws over kleding, schoenen, cosmetica, accessoires, lifestyle, hotspots en meer.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here