Hedgren, veelzijdige tassen voor een veeleisende generatie Y

Hedgren

Van de Great American Collection voor globetrotters in de jaren ’90 tot de nieuwste Premium collectie, het Belgische Hedgren blijft ontwerpen en innoveren om generatie Y uit te rusten met geavanceerde en slimme oplossingen voor het dagelijkse leven in de stad.

Antwerpen als springplank voor een internationale doorbraak 
Het merk is er trots op dat zijn verhaal gestart is in Antwerpen, synoniem voor mode en design van wereldklasse. Het is alweer ruim 10 jaar geleden dat Hedgren er zijn eerste flagship winkel opende. Sindsdien is het hard gegaan voor Hedgren. Amper 5 jaar later opende Hedgren kantoren in China en Hong Kong en volgden er nog meer flagships in Parijs, Shanghai en Hangzhou. Hedgren wordt vandaag in meer dan 50 landen verdeeld via ruim 3.000 verkooppunten.

Zijn tijd vooruit
Het merk heeft veel te danken aan het succes van de Inner City collectie, gelanceerd in 1999, die tot op vandaag een bestseller is. Hedgren voorzag dat de draadloze communicatie-technologieën de jongere generaties mobieler zouden maken dan ooit tevoren. En met die on-the-go mentaliteit groeide de behoefte aan een ander soort tas.
De Inner City collectie ligt aan de basis van het DNA dat Hedgren nog steeds typeert en dat gesymboliseerd wordt door de zeskantige kubus die op elke tas terug te vinden is.  De 6 kernwaarden van Hedgren zijn: stijlvol én doordacht, kwalitatief, functioneel, sterk, veelzijdig en licht.

Tassen voor generatie Y
Zoals het in de tag line ‘my City, my Life’ al wordt aangegeven, richt Hedgren zich op trendbewuste vrouwen en mannen. Dertigers, die een actief leven in en rond de stad leiden, en constant in beweging zijn. Hedgren wil voor deze generatie designtassen ontwerpen die perfect bij hun levensstijl aansluiten en hen het leven onderweg gemakkelijker maken.
De Core collectie bevat al deze kenmerken. Ontworpen voor dagelijks gebruik, zijn de nylon tassen uit de Core collectie eenvoudig en tijdloos van design en voorzien van vele praktische details.

De toekomst is Premium
Maar Hedgren kijkt alweer vooruit. Najaar 2017 wordt ook de Premium collectie gelanceerd. De Premium lijn bouwt verder op het DNA van de Core tassen, maar gaat nog een stapje verder. Opvallende details, toevoeging van nieuwe materialen zoals leer en een meer gesofisticeerd design, maken van de Premium tassen een must-have accessoire die past bij een casual-chic look.

Website Hedgren

Vorig artikelOmega Pharma lanceert Galenco Baby Liniment
Volgend artikelevian® lanceert zevende editie van de Live Young campagne
Redactie
Inspiratieplatform over de wereld van fashion (mode): trends, tips en nieuws over kleding, schoenen, cosmetica, accessoires, lifestyle, hotspots en meer.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in