H&M lanceert begin 2018 nieuw merk: Nyden

Nyden

H&M voegt een nieuw merk aan haar portfolio toe: Nyden. Nyden zal zich vooral richten op millenials, en bestaat uit de Zweedse woorden ‘ny’ en ‘den’, wat zoiets betekent als ‘nieuw’ en ‘het’.

Nyden zal geen trends volgen en zich niet houden aan de modekalender. Oscar Olsson zal het nieuwe merk leiden. Nyden zal in eerste instantie alleen verkocht worden online en via pop-up events.

Nyden is het negende merk van de H&M groep na H&M, H&M Home COS, Weekday, Cheap Monday, Monki, & Other Stories en ARKET.

A post shared by /Nyden (@wearenyden) on

Website Nyden

Foto: © Nyden

Vorig artikelBoetiek RUTH
Volgend artikelSwarovski’s Valentijnscollectie 2018
Redactie
Inspiratieplatform over de wereld van fashion (mode): trends, tips en nieuws over kleding, schoenen, cosmetica, accessoires, lifestyle, hotspots en meer.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in