Modeketen JBC test digitaal pashok

JBC - Digitaal pashok

De Belgische modeketen JBC heeft in de vestigingen van Merksem en Lochristi een digitaal pashokje in gebruik genomen. Dat pashokje bevat een interactief scherm waarmee klanten een kledingstuk kunnen opvragen bij medewerkers in de winkel. Daarnaast kunnen klanten ook inloggen op hun eigen klantenprofiel, waarbij ze extra inspiratie worden voorgeschoteld. Die technologie wordt sinds kort ook al toegepast in de webshop en zal in de toekomst bovendien geïntegreerd worden in andere kanalen zoals de app, e-mails en de in-store kiosken.

“Het doel van de nieuwe paskamerservice, die wij Pienter Pashok gedoopt hebben, is om onze klanten te helpen in het vinden van de outfit die hen op het lijf staat geschreven. Het digitale pashokje gaat niet enkel op zoek naar de best passende maat van een kledingstuk, maar geeft ook inspiratie aan onze klanten”

Lode Van Laere, Chief Omnichannel Officer bij JBC

Voorlopig is het pashokje enkel te vinden in Merksem en Lochristi. Daar zullen klanten het kunnen uittesten gedurende heel de zomer.

“De feedback van klanten en medewerkers tijdens deze testperiode zal bepalen of de interactieve paskamers in alle Belgische JBC-winkels zullen worden ingevoerd”

Jo Braeckman, Group ICT Manager en Program Manager Digitale Transformatie bij JBC

Voor de ontwikkeling van het Pienter Pashok, werkte JBC samen met The Connected Loop, een startup gespecialiseerd in new business development, en Froomle, een startup die op basis van machine learning technologie persoonlijke aanbevelingen doet.

Website JBC

Bron: JBC en RetailDetail

Vorig artikelFever-Tree lanceert de Pink Aromatic Tonic
Volgend artikelMerk in de kijker: SENSO
Redactie
Inspiratieplatform over de wereld van fashion (mode): trends, tips en nieuws over kleding, schoenen, cosmetica, accessoires, lifestyle, hotspots en meer.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in