Sacha was 6 jaar geleden als één van de eersten actief op het gebied van influencer marketing. Met een eigen Blogger Loyalty programma werkt het merk samen met verschillende influencers op social media. Met de lancering van een eigen Influencer Collection zet Sacha de volgende stap: een volledige collectie gezamenlijk ontworpen met zes grote influencers.
Voor de Sacha Influencer Collection heeft het schoenenmerk de handen ineen geslagen met zes influencers, afkomstig uit Nederland en België. Luxblog, Jolielot, Who is that Blonde, Goldiloks, Thomas Cox en Matt G Style. België wordt hier vertegenwoordigd door Elke Sockeel en Matthias Geerts.
Voor de collectie kregen Matthias en Elke de unieke kans om samen met het designteam van Sacha om de tafel te gaan zitten en geheel naar eigen stijl een minicollectie te ontwerpen. Deze bestaat bij iedere influencer uit een schoen en twee accessoires, zoals een tas of riem.
De Sacha Influencer Collection is vanaf 19 september 2018 online en in alle Sacha winkels verkrijgbaar.
Foto’s: © Sacha