Voor de Valentijnscollectie 2018 heeft Swarovski gekozen voor een frisse en gedurfde stijl die voor elke dag relevant is. De romantische esthetiek is compleet opgefrist en vernieuwd.
De Valentijnscampagne weerspiegelt het BrillianceForAll-concept en portretteert echte geliefden: de modekoningin Chiara Ferragni en haar verloofde Fedez, de modellen Ruth Bell en Veronika Krajplova, Malaika Firth en Nate Gill, en Kim Willecke en Sean Dubberke. Ook hun brand ambassador Karlie Kloss is opnieuw te zien samen met het Spaanse model Andrés Velencoso als voortzetting van hun gezamenlijke campagne voor Valentijnsdag 2017.
De liefde overwint alles en heeft zoveel verschillende facetten. Swarovski is er trots op zich uit te spreken voor diversiteit en alle mogelijke expressies van liefde. Daarom hebben we in deze collectie naast het traditionele hart ook andere liefdessymbolen. Ik heb me laten inspireren door het geknoopte lint dat symbool staat voor levenslange toewijding maar toch ook iets verleidelijks heeft. Er is een gedurfde armband, een prachtige dubbele ring en ook meer alledaagse sieraden, dus voor ieder wat wils. Elk sieraad is doordrenkt met boodschappen van diversiteit en de vrijheid om alles lief te hebben die heel belangrijk voor me zijn. En niet alleen voor mij, maar voor iedereen.
Nathalie Colin, Creative Director
Meer van de collectie is terug te vinden op hun website.
Website Swarovski
Foto’s: © Swarovski